Vas zanima oglaševanje na 24ur.com?
| Članek je bil prebran 624 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Jasno je, da igra oglaševanje danes vse pomembnejšo vlogo pri izgradnji in uspešnosti blagovnih znamk. Oglaševanje je del našega sveta – tako fizičnega kakor digitalnega, pa če nam je to všeč ali ne. Ves čas smo na nek način obkroženi z oglaševalskimi kampanjami, akcijami in oglasi. Nekateri oglasi ali oglaševalske akcije so ljudem bolj pri srcu kakor druge, najboljše pa so običajno tiste, ki nas ne zmotijo, ampak nas nasprotno pritegnejo, da želimo o neki stvari izvedeti še več. Še posebej je to močno orožje blagovnih znamk na spletu – gre za t.i. digitalni marketing. Ljudje namreč vse več časa preživimo na svetovnem spletu, kjer brskamo za informacijami, si ogledujemo razne fotografije ali videe, beremo novice, nakupujemo v spletnih trgovinah, sodelujemo na raznih forumih, prebiramo ali pišemo bloge, itd. Velik del svojega časa na internetu veliko ljudi namenja prebiranju novic, zato bi lahko sklepali, da se ljudje na tovrstnih spletnih novičarskih portalih zadržujejo precej časa. To je seveda zanimivo tudi iz vidika oglaševanja, saj lahko na novičarskih portalih oglaševalci prikazujejo svojo vsebino velikemu krogu ljudi, ki se na določenem spletnem mestu zadržujejo dlje časa. To pomeni, da imajo več možnosti, da ljudi tudi pritegnejo oziroma prepričajo s svojimi oglasi. Ena izmed najbolje obiskanih novičarskih strani pri nas je gotovo 24ur.com. Gre za portal z informativnimi domačimi in tujimi novicami, športnimi, zabavnimi in kulturnimi prispevki, itd. Na portalu lahko vsakdo najde nekaj zase. Mnoge blagovne znamke, ki bi želele oglaševati na spletu, pri tem prepričajo statistični podatki o tem spletnem mestu. Najbolj pomenljiv je podatek o dosegu. Na mesec naj bi imel ta spletni portal kar 702.085 obiskov, kar pomeni skoraj polovico populacije vse Slovenije. Glede na vse uporabnike spleta, se lahko ta novičarski portal pohvali tudi z izjemno visokim odstotkom dosega uporabnikov v Sloveniji. Med vsemi, ki torej uporabljajo splet, jih skoraj polovica obiskuje tudi 24ur.com. kar 47 % uporabnikov interneta tako bere oziroma pregleduje to spletno mesto. Gotovo gre torej za eno izmed bolj priljubljenih spletnih mest, kar kažejo tudi podatki o priljubljenosti med obiskovalci. 24ur.com je spletni portal s kar 73 % priljubljenostjo med obiskovalci in s 19 % priljubljenostjo med oglaševalci. Ta dva podatka kažeta na to, da je rezerv za učinkovito oglaševanje in doseg na tem portalu še veliko.

spletno oglaševanje24ur cenik oglaševanja

Za oglaševalce so zanimivi tudi podatki o samem portalu. Gre torej za novičarski portal, kar pomeni, da je zanimiv za zelo širok krog ljudi. vsebine, ki se pojavljajo na portalu so tako raznovrstne, da pritegnejo tako moški kakor ženski spol različnih generacij. Primarna ciljna skupina portala so ženske in moški nekje med 18 in 49 letom starosti, sekundarno pa je ciljna skupina osredotočena na ženske in moške med 25 in 44 letom. Seveda portal berejo in obiskujejo tudi mnogi starejši pa tudi mlajši, ki niso zajeti v tej skupini, zato je potencial oglaševanja na takem portalu zelo velik. Večina blagovnih znamk s svojimi izdelki ali storitvami tudi cilja na predstavnike iz te starostne skupine, kar pomeni, da jih na 24ur.com lažje dosežejo in tudi povečajo prepoznavnost svoje blagovne znamke.

© 14. 12. 2017 - Perro.si. Oglaševanje.