Kaj vse je digitalni marketing?
| Članek je bil prebran 1.639 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Digitalni marketing pomeni celo paleto različnih storitev na področju oglaševanja. Gre za skupek promocijskih kanalov, ki jih je mogoče izkoristiti za to, da povečamo prepoznavnost znamke na spletu, si povečamo število sledilcev oziroma kupcev, povečamo prodajo in na sploh s svojo spletno prisotnostjo pripomoremo k splošni uspešnosti podjetja. Ker se področje digitalnega marketinga ves čas naglo spreminja in ker za učinkovito digitalno oglaševanje potrebujemo veliko znanja in časa, je povsem običajno, da za takšno nalogo podjetja najamejo zunanjega sodelavca – agencijo za digitalni marketing. Običajno namreč znotraj podjetij, pa tudi če gre za večja podjetja, ni dovolj resursov (časa, ljudi, znanja in denarja), da bi se podjetja spletnega oglaševanja lahko lotila na lastno pest. Povrh vsega se lahko takšni poskusi končajo precej klavrno. V kolikor namreč pri spletnem marketingu ne vemo točno, kaj bi radi z določenimi dejanji dosegli, obstaja velika možnost, da bomo svoj denar vrgli skozi okno, saj pravega učinka ne bo. Poglejmo si zato, kaj vse nudijo zunanji sodelavci – torej digitalne oglaševalske agencije in kako lahko pomagajo podjetjem pri njihovih kampanjah na spletu.

digitalni marketingDigitalni marketing – storitve

Digitalni marketing pomeni celo paleto različnih storitev. Gre za spletno oglaševanje v najširšem smislu, od zakupa oglasnega prostora v medijih, Google Adwords oglaševanja, oglaševanja na različnih družbenih omrežjih (Facebook, YouTube, LinkedIn itd.), spletnega video oglaševanja, ponovnega trženja (remarketing), sponzoriranih sorodnih vsebin in še bi lahko naštevali. Poleg vseh teh oglaševalskih kanalov, je velik del digitalnega marketinga tudi oblikovanje strategij – strategija nastopa na družbenih omrežjih, priprava strategije nastopa na iskalnikih, itd. Preden smo lahko pri digitalnem marketingu učinkoviti in uspešni, je seveda potrebno narediti podrobne analize, da sploh vidimo, kje je primanjkljaj in kako se ga lahko lotimo. Analiza obsega: analizo spletne strani, analizo konkurence, ključnih besed, AdWords, Facebook, YouTube, LinkedIn, itd. Na podlagi poglobljene in natančne analize je nato mogoče ubrati prave strategije za uspešen spletni nastop.

Za uspeh na spletu je potreben celotni paket – torej 360 stopinj pristop, kar pomeni, da smo prisotni na vseh kanalih, ki so nam na razpolago. Pri tem je pomembno, da prepletamo vsebinski marketing in inbound marketing. Nikakor pa ne smemo zanemariti niti iskalnega marketinga, kamor sodi zakup ključnih besed, optimizacija spletnega mesta in merjenje vidljivosti v spletnih iskalnikih.

Velik oglaševalski potencial prinašajo družbena omrežja. Z njihovo uporabo je namreč mogoče zelo natančni targetiranje prave ciljne skupine ob pravem času na pravem mestu. Za to seveda potrebujemo strokovnjake, ki upravljajo tovrstne strani (Facebook stran, Google+ stran, Twitter profil, itd.).

Nazadnje, a ne najmanj pomemben, pa je email marketing – gre za stik s svojo bazo kupcev preko elektronske pošte. Na ta način zainteresirani bazi ljudi lahko prinašate kvalitetno vsebino, ki bo še krepila njihovo pripadnost blagovni znamki.

Vse to je potrebno, da iz uporabnika spleta naredimo lojalnega kupca. Stvari so na prvi pogled zelo komplekse, a ne za tiste, ki vedo, kako se jih lotiti. Ena izmed digitalnih agencij, ki ve, kako dobro opraviti svoje delo, je gotovo agencija W3B, d.o.o., ki poleg vsega naštetega poskrbi tudi za morebitne druge želje svojih naročnikov (npr. izdelava spletne strani, trgovine, aplikacij, dizajn, inovacije, ipd.).

© 25. 04. 2024 - Perro.si. Oglaševanje.