Spletna banka in je spletna banka pri Banki Koper, ki jo nekateri poznajo tudi po imenu Banka Koper Inet. Gre torej za spletno bančništvo, ki uporabnikom omogoča v celoti poslovati le preko spleta, s tem pa se izognejo čakanju v vrstah in obiskovanju fizičnih poslovalnic bank. Spletno banko IN je mogoče uporabljati kjer koli – torej ne glede na to, kje ste, prav tako pa ni vezana na delovni čas posameznih poslovalnic Banke Koper. Tako je mogoče na enem mestu urejati vse svoje bančne posle.
Katere so prednosti uporabe spletnih bančnih storitev?
- Skoraj vse bančne storitve je mogoče opravljati na spletu,
- Spletna banka je uporabnikom na voljo vedno in povsod,
- Uporabniki so pri spletnem bančnem poslovanju povsem varni, kar je zagotovljeno z varno povezavo,
- Dokumente lahko uporabniki podpisujejo elektronsko,
- Spletna banka pa nudi tudi komunikacijo in svetovanje bančnih uslužbencev.
Danes je spletna banka za mnoge že nujnost, saj jim predstavlja do uporabnika prijazen in sodoben način poslovanja s svojimi financami. Takšno spletno bančništvo uporabnikom omogoča izvajati plačilne transakcije in ostale plačilne storitve, prav tako pa imajo vpogled v stanje na računu in v opravljanje storitev. Preko spletne banke si lahko naročijo tudi nove storitve in urejajo prejete e-račune. Spletno banko je mogoče uporabiti celo za sklepanje in podpis pogodb, saj je za to na voljo elektronski podpis.
Banka In je najcenejša in najhitrejša oblika bančnega poslovanja. Tako lahko uporabniki brez obiska poslovalnic urejajo vse bančne storitve (plačila, nakazila, sklepanje depozita, kredita, itd.). Tako spletna banka danes v celoti že nadomešča fizične poslovalnice. Najbolje pri vsem tem je, da je spletna banka na voljo 365 dni na leto, 24 ur na dan.
Kaj vse je mogoče urejati preko spletne banke pri Banki Koper?
- Izvajanje vseh vrst plačilnih transakcij,
- Podpisovanje pogodb z elektronskim podpisom,
- Naročanje na redna obveščanja banke,
- Komunikacija z bančnim uslužbencem,
- Uporabnikom je na voljo tudi brezplačna tel. številka za pomoč pri poslovanju s spletno banko,
- Pregled nad celotnim poslovanjem z banko,
- Pregled stanja, bilance, naložb, kreditov, ipd.,
- Urejanje pooblastil za posamezne račune,
- Spreminjanje osebnih nastavitev,
- Dostopanje do arhiva dokumentov,
- Pregledovanje zadnjih novic,
- Pregled na že izvedenimi in še čakajočimi plačili,
- Pregled na trajnimi nalogi in SEPA direktnimi obremenitvami,
- Naročanje novih trajnih nalogov,
- Dostopanje do imenika plačil in do zgodovine plačil,
- Prikazovanje vseh e-računov in sprememb na njih,
- Naročanje na nove e-račune,
- Pregled nad spremembami na računu,
- Pregled prometa na računu za izbrano obdobje,
- Dostop do mesečnih izpiskov,
- Naročanje limita in čekov,
- Pregled nad celotnim kartičnim poslovanjem,
- Dostop do nezapadlega prometa in neknjiženih transakcij pri poslovanju s karticami,
- Naročanje novih kartic banke Koper,
- Pregled sprememb in drugih podatkov o kreditih,
- Naročanje na delno ali celotno poplačilo kredita,
- Dostop do vseh informacij o naložbah (o vrsti naložbe, datum njene sklenitve, vrednost premoženja, itd.),
- Podatki o varčevanju in stanju na varčevalnem računu,
- Pregled vseh informacij o zavarovalnih pogodbah in možnost naročanja na nova zavarovanja (življenjsko, premoženjsko, naložbeno življenjsko, avtomobilsko, zavarovanje kredita).
Več o spletni banki IN si preberite tukaj.
Preberite še o tem, kaj je digitalni marketing – več tukaj!