Prestavite v višjo prestavo in svoj posel dvignite na višjo raven
| Članek je bil prebran 1.330 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Je tudi vaš posel obtičal na mrtvi točki in ne veste, kako točno se bi premaknili naprej? Ste dosegli zadovoljivo raven poslovanja, niste pa ustvarili pričakovane dodane vrednosti? Bi želeli svojo poslovno dejavnost dvigniti na višjo raven? Potem je potrebno nekaj ukreniti.

W3BMnogo podjetij se zadovolji s povprečnimi rezultati, čeprav bi lahko s svojo kakovostjo, storitvami in izdelki, posegali višje. To pomeni, da vam vsak dan, teden in mesec, dolgoročno pa tudi leta, uhajajo pomembni procenti uspešnosti podjetja. Ravno taka dodana vrednost je najboljši garant za stabilno rast in nenehen razvoj kadrov in produktov. Toda, brez truda se še čevelj ne obuje. Pa si poglejmo, kako si podjetja pri svojem poslovanju lahko pomagajo s sodobnimi marketinškimi pristopi in orodji!

Ko vaš posel potrebuje drugačno podporo

Podjetja vse pogosteje ugotavljajo, da njihove stranke ne zanimajo samo cene posameznih produktov, ampak želijo na spletnih straneh pridobiti čim več koristnih in uporabnih informacij. Temu so namenjeni podporni vsebinski blogi, ki so lahko del spletne strani, lahko pa so tudi samostojni. Čeprav gre torej za bloge, na katerih uporabnikom podjetja podajajo koristne podatke, pa so tovrstni vsebinski blogi pravzaprav trženjske narave. Gre namreč za bloge vsebinskega trženja, saj je vsebina, ki jo podjetja objavljajo na tovrstnih blogih, oblikovana na naraven in oglaševalsko nevsiljiv (neagresiven) način. Da bi bil nek podporni vsebinski blog lahko uspešen in bran, mora obiskovalcem ponuditi kakovostno, relevantno in izobraževalno vsebino. Poanta takšne podpore je, da se obiskovalce informira in jim pomaga pri nakupnih odločitvah.

Vsebinski blog ima številne prednosti, zato ne preseneča, da se za tako obliko nevsiljivega in naravnega oglaševanja odloča vse več podjetij. Podjetja na ta način pridobijo relevantne obiskovalce, ki pomenijo tudi kvaliteten promet. Povrh vsega lasten blog pomeni tudi, da podjetja privarčujejo, saj ne rabijo najemati in plačevati prostora za svoje objave. S tovrstnimi vsebinami podjetja gradijo odnos in zaupanje s svojimi uporabniki, prav tako pa je blog povezan tudi z optimizacijo spletne strani podjetja in torej pripomore k višji poziciji na spletnih iskalnikih.

Ker je težko pričakovati, da bi znotraj podjetja že imeli kader, ki bi imel čas, resurse, znanje in izkušnje za pisanje vsebinskega podpornega bloga, to pomeni, da vsebine za takšne blog običajno pripravlja zunanji izvajalec. Običajno gre za marketinško agencijo, pri kateri se s vsebinskim blogom ukvarja več strokovnjakov (tekstopisec, strateg, grafični oblikovalec, kreativni vodja, id.), ki vsak prinesejo svoj košček znanja. Žal se pri nas še vedno prepogosto dogaja, da se v podjetjih za tako obsežno delo preprosto določi eno osebo, ki pa sama ne zmore kvalitetno pripraviti vsebin in strateško načrtovati objave. Zato je za podjetja še vedno najboljša in cenovno najbolj optimizirana rešitev, da tovrstno delo prepustijo strokovnjakom, ki imajo za to znanje, kader in potrebne izkušnje. Ni namreč dovolj, da blog vzpostavimo – če si od njega obetamo poslovne uspehe v pravo smer, potem mora biti tudi bran in premišljeno zasnovan. Več o vsebinskem marketingu in podpornih vsebinskih blogih, ki lahko pripomorejo k poslovni uspešnosti in rasti, pa vam lahko povedo pri podjetju W3b.

© 25. 04. 2024 - Perro.si. Oglaševanje.