Prednosti Facebook oglaševanja
| Članek je bil prebran 2.784 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Facebook je danes verjetno svetovno najbolj priljubljeno socialno omrežje. Dandanes skoraj ne obstajaš, če nisi na Facebook-u. Med nami je vendarle moč najti nekaj takih, ki Facebooka ne uporabljajo in ne poznajo. Čeprav gre bolj za izjeme, kakor pravilo, je Facebook oglaševanje nekaj, kar zna nemara zanimati tudi njih – torej tudi tiste, ki se ga sicer ne poslužujejo.

Bel napis na modri podlagiFacebook oglaševanje ima namreč nekatere nezanemarljive prednosti, ki znajo prepričati marsikoga, ki Facebooka ne pozna oziroma nima nekega posebnega znanja iz tega področja. Glavna in navadno najbolj tehtna lastnost Facebook oglaševanja, ki zna prepričati marsikoga, tudi mnoge Facebook skeptike, je uspešnost Facebooka pri ciljnem oglaševanju. Za razliko od tradicionalnih oziroma klasičnih kanalov oglaševanja, je namreč Facebook izredno precizen in natančen pri tem, komu, kdaj, kaj in zakaj oglaševati. Gre za to, da spletno oglaševanje, ki poteka po Facebooku, izkorišča ključne prednosti in orodja, ki jih nudijo socialna omrežja. Takšno oglaševanje je namreč lahko povsem in v celoti neposredno usmerjeno k potencialnim kupcem oziroma strankam. S tem se seveda izjemno poveča sama učinkovitost in uspešnost oglaševanja, povrh vsega pa predstavlja takšno oglaševanje precej večji doseg.

Prednost Facebook oglaševanja je tudi to, da se veliko oglaševanja dogaja tako rekoč od ust do ust – verjetno ste tudi sami eden izmed tistih, ki najbolj zaupate nasvetu ali priporočilu prijatelja oziroma znanca. Takšna reklama od ust do ust pa ni samo izjemno učinkovita, temveč je tudi njen domet potencialno neskončen. Hkrati pa se dobra reklama tako širi s svetlobno hitrostjo. Vse to in še več so lastnosti, ki Facebook oglaševanje uvrščajo v sam vrh učinkovitega spletnega oglaševanja v današnjem času.

© 19. 06. 2025 - Perro.si. Oglaševanje.