Adwords remarketing
| Članek je bil prebran 2.505 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Pri adwords remarketing gre za oglaševanje s funkcijo ponovnega trženja. Pri ponovnem trženju oziroma remarketing-u gre za inovativen in domiseln način spletnega oglaševanja vsem potencialnim uporabnikom, ki so že izrazili določeno zanimanje za vašo ponudbo (izdelek ali storitev).

Opcije za uspešno trženjeGre torej za vse tiste potencialne kupce, ki so že obiskali vašo spletno mesto – s ponovnim trženjem torej ciljate ravno na njih, saj jih želite prepričati, da vašo spletno stran ponovno obiščejo. Adwords remarketing je po nekaterih raziskavah trenutno eden izmed najbolj učinkovitih in priljubljenih načinov oglaševanja. Tak način oglaševanja je med oglaševalci izjemno pogost in uporabljen, daj gre za oglaševanja z izjemno visoko stopnjo dobička na investicijo (ROIrazmerje med vloženimi sredstvi in dobljenim izkupičkom). Oglaševalci se tovrstnega načina oglaševanja v veliki meri poslužujejo in izkoriščajo prednosti, ki jih prinaša razvoj spletnih orodij in tehnologije. Za uporabo ponovnega trženja mora biti vaša oglaševalska kampanja najprej vpeta v prikazno omrežje. Nato izberete opcijo ciljne skupine, v razdelku Knjižnica (v skupni rabi). Po izbiri opcije ponovno trženje vstavite avtomatsko generirano kodo iz programa Adwords v skupen oziroma »shared« element spletnega mesta. Navadno se koda vstavi v nogo določene spletnega mesta.Na koncu samo še določite nastavitve seznama za ponovno trženje. V tem seznamu se zbirajo piškotki vseh tistih potencialnih kupcev – seznam je na voljo, da ga kadar koli uredite in tudi spremenite.

Funkcija Adwords remarketing je tako primerna vselej, ko želite s svojim oglaševanjem doseči točno določene ciljne skupine, ki so že izkazali zanimanje za vaše spletno mesto in ponudbo, ki jo oglašujete.

© 25. 04. 2024 - Perro.si. Oglaševanje.