Oglaševanje preko mobilnih telefonov
| Članek je bil prebran 2.081 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Oglaševanje privzema v našem digitalnem svetu prenekatero obliko. Ena izmed oblik oglaševanja je tudi mobilno oglaševanje. V osnovi ločimo dve obliki mobilnega oglaševanja. Eno je mobilno oglaševanje na mobilnih iskalnikih in na mobilnih spletnih straneh, druga oblika pa je mobilni marketing znotraj mobilnih aplikacij.

Prst na telefonupametnih telefonov in tablic se zdi investiranje v mobilno oglaševanje smotrna izbira. Mobilno oglaševanje je tako primerno za vsako podjetje oziroma blagovno znamko, ki želijo svoje občinstvo dosegati kjer koli in kadar koli. Pomembna prednost takega oglaševanja je tudi doseganje uporabnika »spotoma« / »on the go«. Mobilno oglaševanje je na primer lahko koristno v takšnih primerih: stranka vstopi v vašo trgovino (fizično, ne spletno) in si ogleduje določen par športne obutve. Ko si obutev pomeri, se priklopi na internet (smiselno je imeti v vaših fizičnih prodajalnih strankam namenjeno brezplačno brezžično povezavo – wi-fi) in v iskalnik vtipka ime športnih copat, ki si jih ogleduje. Na spletu preveri, kako so z njimi zadovoljni drugi uporabniki teh copat in razišče, ali je cena v vaši trgovini res najbolj ugodna. Mimogrede opazi, da ponuja vaša spletna trgovina za te copate dodaten popust ob spletnem nakupu, zato se odloči in opravi nakup v vaši spletni trgovini kar na licu mesta. Primer lepo nakazuje prepletanje on- in offline oglaševanja, hkrati pa nakazuje, kako pomembno je, katere informacije bo kupec našel na mobilnem iskalniku, ko bo vanj vtipkal svojo poizvedbo.

Mobilno oglaševanje temelji na dveh različnih načinih plačila – plačilu na klik in plačilu na prikaze. Pomena mobilnega oglaševanja se je smiselno zavedati že danes, saj se jutri lahko zgodi, da nas bo konkurenca že močno prehitela.

© 27. 04. 2024 - Perro.si. Oglaševanje.