Odziv trgovcev na drugo razglasitev epidemije
| Članek je bil prebran 475 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Novi koronavirus, ki nam je preglavice povzročal že spomladi in nas je za skoraj tri mesece zaprl v med štiri stene naših domov, je ponovno pokazal zobe. Zaradi naraščajočega števila okužb je bila namreč vlada prisiljena v sprejetje ukrepov, ki naj bi pomagali pri zajezitvi njegovega širjenja.

Pozdrav

Soočanje z novim izzivom

Če je bila razglasitev prve epidemije šok, pa druga epidemija to namreč zagotovo ni več. Trgovska podjetja so si v prvem valu namreč nabrala dragocene izkušnje, tako da jih vnovična razglasitev epidemije ni ujela popolnoma nepripravljene. Se morajo pa tokrat soočati z malenkost spremenjenimi okoliščinami, saj morajo upoštevati tudi nov zakon o obratovanju trgovin, ki določa, da so trgovine ob nedeljah zaprte.

V Mercatorju, ki ga vodi predsednik uprave Tomislav Čizmić, so tako ob drugi razglasitvi epidemije ubrali podobno strategijo kot v prvem valu. S svojimi oglasnimi sporočili so ponovno začeli naslavljati skupnost. Prav tako so se v luči nedeljskega zaprtja trgovin osredotočili na sporočanje o novostih in prednostih, ki jih nudijo kupcem. Predvsem gre za storitve, ki spremljajo njihov življenjski slog in so v času drugega ”lockdowna” še posebno aktualne, in sicer so to M sken, M pay, brezstično plačevanje s Pika kartico in spletni nakupi z dostavo na dom. Tako Mercator v danih razmerah komunicira predvsem predanost kupcem, da jim bo Mercator stal ob strani in poskrbel za primerno založenost z izdelki ter ponudbo, prilagojeno situaciji.

Za napovedi je še prezgodaj

Vsaj tako so prepričani v Sparu Slovenija (ki ga vodi generalni direktor Igor Mervič). Nedeljsko zaprtje bodo seveda upoštevali, med epidemijo pa bodo, tako kot v prvem valu, izpostavljali skrb za skupnost in vzpostavljali zaupanje svojim kupcem.

Večji prilagoditev, tako kot v Sparu, ne načrtujejo tudi v Tušu, ki ga od februarja vodi direktor Jure Kapetan. V okviru oglaševalskih akcij tako ne načrtujejo drugih sprememb kot zgolj prerazporeditev proračuna in osredotočanje komunikacijskih aktivnosti na digitalne kanale.

Pomanjkanja zalog tudi v drugem ”lockdownu” ne bo

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano namreč zagotavlja, da je zalog dovolj in da se ne bomo soočali s pomanjkanjem dobrin, tako kot smo se v času prve epidemije, ko so pošle zaloge določenih izdelkov. Kljub temu pa potrošnikom svetujejo, naj se izogibajo kopičenju zalog. Kajti prav zaradi pretiranega nakupovanja lahko, po njihovih besedah, pride do tega, da trgovci izpraznjenih in izropanih polic ne bodo uspeli pravočasno ponovno napolniti.

Podobno kot ministrstvo pa opažajo tudi v trgovskih verigah. Tako trgovci v drugem valu koronavirusa ne beležijo podobnega kopičenja zalog, kot smo mu bili priča spomladi, kljub temu pa opažajo, da so potrošniki ob ponovnem omejevanju javnega življenja bolj začeli povpraševati po izdelkih z daljšim rokom trajanja.

© 04. 05. 2024 - Perro.si. Oglaševanje.