Izguba kilogramov je lahko zabavna
| Članek je bil prebran 404 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Hujšanje je za večino izmed nas prej mučno in naporno kot pa zabavno. Vendarle pa raziskave kažejo, da je hujšanje veliko bolj uspešno, če se ga lotimo s pozitivnim pristopom in se pri tem še zabavamo. Če je od tega odvisno, kako hitro in učinkovito izgubljamo kilograme, potem bi bilo smiselno poznati nekatere trike, s katerimi si lahko sicer naporno hujšanje naredimo znosnejše ali celo zabavno. Prav tako je uspeh v veliki meri odvisen od pravilnega kombiniranja živil, ki jih pojemo, o čemer si več lahko preberete tukaj.

izguba težeTriki za zabavno hujšanje

#1 Hujšanja se lotite v dvoje

Hujšanje je mnogo bolj zabavno, če se ga lotite v dobri družbi. Ne glede na to, ali skupaj sestavljate svoj meni ali pa se v dvoje odpravite na telovadbo – v družbi je hujšanje lažje, prav tako pa je znano, da na tak način ljudje drug drugega dobro motiviramo. Pri tem je seveda bolje, da si za svojega partnerja izberete nekoga, ki je za izgubo kilogramov motiviran vsaj približno toliko kakor vi, sicer se lahko zgodi, da bosta oba hitro obupala.

#2 Gibajte se veliko, toda izberite tisto telovadbo, ki jo imate radi

Mnogi se hujšanja lotijo na napačen način, saj za izgubo kilogramov izberejo vadbe, ki naj bi prinesle hitre rezultate, toda v njih ne uživajo. Raziskave namreč kažejo, da več maščobnih oblog pokurimo pri telovadbi, v kateri uživamo in se jo lotimo brez zadržkov, kakor pa, če se lotimo telovadbe, ki naj bi »na papirju« sicer prinašala odlične rezultate, a v njej ne najdete veselja ali motivacije. Precej verjetno je namreč, da boste takšno telovadbo hitro opustili in pri svojih namenih hitreje obupali.

#3 Post vsaj enkrat na leto

Čeprav se post mnogim zdi zahteven in mučen, pa je lahko za nekoga, ki se bori z odvečnimi kilogrami lahko tudi zelo zdravilen. Post sicer v prvi vrsti ni namenjen izgubi kilogramov, temveč je namenjen razstrupljanju telesa. To je toliko pomembneje, če se želimo znebiti odvečnih kilogramov, saj s postom poskrbimo, da se v telesu ne zadržujejo ali nalagajo razni strupi in za zdravje nevarne snovi. Post tudi spodbudi presnovo, kar pomeni, da se odvečne maščobe hitreje izločajo iz telesa. Post je priporočljivo izvajati vsaj enkrat na leto za nekaj dni, ko je dovoljeno piti samo vodo.

#4 Hujšanje čim bolj naravno vključite v svoj vsakdan

Hujšanja bi se morali lotiti tako, da bi se tega čim manj zavedali. To pomeni, da bi morali v svoj vsakdan vključiti čim več dejavnosti, ki nas veselijo in po drugi strani pripomorejo k izgubi odvečne telesne teže. Če ste radi v naravi, se odpravite na bližnji hrib in tako pokurite odvečne kalorije. Hujšanje naj postane zdrav način življenja, ki se bo zdel spontan in naraven, ne pa prisilen in neprijeten. Če se bomo hujšanja namreč lotili tako, da bomo z muko jedli predpisano dieto in izvajali vaje, ki nam ne bodo v veselje, bodo sprva kilogrami nemara zares izginjali, toda na dolgi rok to gotovo ne bo obrodilo sadov.

#5 Izvajaj vadbo v intervalih

To pomeni, da nikoli ne izvajamo samo eno vrsto vaj, ampak izmenjujoče izvajamo intenzivne (krajše) vaje in bolj lahkotne vaje. Z intenzivnimi vadbami si pospešujemo pretok krvi in presnovo, zato je priporočljivo takšne vaje izvajati nepretrgoma nekaj minut skupaj. Manj intenzivne vaje so namenjene umiritvi telesa, ki ga nato z intenzivnimi ponovno poženemo v močan tek.

O tem, kako je hujšanje lahko tudi zdravo, pa si več preberite še tule.

© 23. 04. 2017 - Perro.si. Oglaševanje.