Prodaja avtomobilov v času krize
| Članek je bil prebran 2.695 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Kriza, ki traja že nekje od leta 2009, ni prizadela samo gradbene industrije in nepremičninskega trga, temveč je odločilno vplivala tudi na razvoj in dejavnost avtomobilske industrije. Avtomobili, ki bi bili še pred par leti za povprečnega potrošnika absolutno predragi, se danes prodajajo po sprejemljivejših cenah. Pa se prodajo?

avto prodajaZnak, da je avtomobilska industrija močno občutila posledice krize, se kaže tudi na povečanih sredstvih, ki jih ta industrija vlaga v oglaševanje svojih izdelkov. Tako nam proizvajalci avtomobilov ponujajo najrazličnejše akcije, ki delajo nakup avta bolj privlačen in dosegljiv. Nekateri tako nudijo poleg avtomobila še Ipad, spet drugi komplet zimskih pnevmatik, pri nekaterih je s kupnino pokrito kasko zavarovanje za eno leto, naletiš pa lahko celo na ponudbo, da ti ob nakupu avtomobila na določeno število obrokov, zadnja dva obroka preprosto plača firma, ki avtomobil izdeluje. Seveda je jasno, da se v današnjih težkih časih, ljudje vse manj odločajo za menjavanje avtomobilov, po drugi strani pa je tudi v Sloveniji vse bolj opazen upad trenda, ki je avtomobil razumel kot ključen statusni simbol določene osebe.

Avtomobilska industrija je tako v času krize bila prisiljena spustiti cene svojih izdelkov, kar pa kaže še na eno zanimivo dejstvo. Pred krizo so bile torej cene avtomobilov povsem imaginarne in v nebo vpijoče, ljudje, ki so avto kupovali tedaj, so ga v nekaterih primerih tako preplačali kar za polovico. Zato se nekateri tudi sedaj previdno sprašujejo, koliko rezerve še imajo avtomobilske tovarne oziroma kolikšna je realna in pravična cena, ki naj jo nekdo odšteje za nov avtomobil. Avtomobilska industrija se tako sicer prilagaja trgu in trenutnim tržnim razmeram, vse bolj jasno pa postaja, da bo kriza razkrinkala marsikatere nepoštene namere, za katere ne bi sicer običajen potrošnik morda nikoli izvedel.

© 19. 04. 2024 - Perro.si. Oglaševanje.